مشاوره تحصیلی در مقطع سوم دبیرستان

مشاوره تحصیلی برای مقطع سوم دبیرستان زیر نظر اساتید درجه یک

مشاوره تحصیلی در مقطع سوم دبیرستان

مشاوره تحصیلی برای مقطع سوم دبیرستان زیر نظر اساتید درجه یک

مشاوره تحصیلی در مقطع سوم دبیرستان در نظر دارد با هدف آموزش و ارتقاء سطح دانش دانش آموزان گرامی در مقطع سوم دبیرستان، تحت نظر برترین اساتید کشور مشاوره های لازم را متناسب با اهداف شما دانش آموزان ارائه دهد
قطعا برای هر دانش آموز مقطع سوم دبیرستان و بسیار ارجحیت دارد به همین دلیل مشاوره تحصیلی حرفه ای ما در مقطع سوم دبیرستان بهترین جزوه ها را برای شما دانش آموزان عزیز تحت نظر اساتید رتبه یک کشوری تهیه کرده است



از آنجایی که معدل سوم دبیرستان تاثیر مستقیم و به سزایی در کنکور سراسری دارد و اختلاف رتبه 2 داوطلب با درصد های یکسان و اختلاف دو نمره در معدل تفاوتی تا حدود 8000 تا 12000 نفر را ایجاد می کند لذا مرکز سامانه صدای مشاور برنامه ریزی اختصاصی و یژه ای را برای ارتقای معدل دانش آموزان سوم دبیرستان در نظر گرفته است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشاوره دریافت مدرک پیش دانشگهاهی

همه‌ی ما از اهمیت دوران طلایی و حساس پیش دانشگاهی و کنکور آشنا هستیم و می دانیم این مقطع تحصیلی، دوارنی تکرار نشدنی است و استفاده از زمان و برنامه ریزی در دوره ی پیش دانشگاهی بسیار مهم و سرنوشت ساز خواهد بود، از این جهت که در کشور ما رقابت برای انتخاب آینده ی شغلی و تحصیلی وابسته به شرکت در کنکور و نتایج آن می باشد.
در صورتی که در مقطع دبیرستان و دریافت دیپلم در حال تحصیل می باشید، بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی امکان شرکت در کنکور سراسری را نخواهید داشت.
داشتن برنامه مناسب تحصیلی باید بر پایه اصول و دانش کافی باشد که این دانش و اصول را ما می توانیم از مشاوران تحصیلی انتظار داشته باشیم.
در نظر داشته باشید ممکن است شما اصولی از دوستان و آشنایان و حتی تجربیات شخصی خود در خصوص برنامه‌ریزی تحصیلی داشته باشید ولی موفقیت بر این اساس تصمینی نیست و باید در نظر بگیرید شخصی که در این زمینه دانش کافی دارد برنامه ریزی شما را براساس عادات فردی ، و شرایط حال حاضر شما در نظر میگیرد.
چه بسا اینکه شما چنین شرایطی را قبلا تجربه نکرده اید و ممکن است برنامه‌ریزی دیگران به قدر کافی متناسب با عادات و شرایط فردی شما نباشد و همین مسئله شما را بیشتر سردرگم و گیج کند و زمان مفید شما را از بین ببرد.
شما که قصد ندارید علاوه بر از دست دادن زمان، چاشنی استرس و اضطراب را به آن اضافه کنید؟!
پس می بینیم که عملا یک راه اشتباه و بهره‌مند نشدن از دانش دیگران و کمک نگرفتن گاها تنها آسیبی که به شما وارد خواهد کرد نتیجه ای غیرقابل جبران خواهد داشت.
قصد ما از این مطلب این نیست که اعتماد به نفس شما را در انتخاب راه حل درست زیر سئوال ببریم، بلکه قصد داریم شما را با شرایطی که در آن قرار دارید و کمکی که لازم است از آن استفاده کنید آشنا کنیم.
بله، لازم است از کمک کسانی که دانش کافی برای این کار را دارند استفاده کنید. شما همچنان می توانید با تکیه براعتماد به نفس خود روال کاری خود را با کمک گرفتن از مشاوران تلنفی درسی با مشاور خبره حفظ کنید؛ تنها کسی که در نهایت راضی خواهد بود شما هستید و این برای شما به مراتب بهتر و خوش آیند تر خواهد بود.
در دید بسیاری از دانش آموزان الگو برداری از دیگر افراد، مانند دوستان، آشنایان یا حتی پدر یا مادر گزینه‌ی دیگری خواهد بود ولی همیشه این را باید در نظر بگیرید شرایط زندگی آنها سطح یادگیری و توانایی هر فرد با دیگری متفاوت است و هیچ دو نفری از این موهبت ها به یک اندازه برخوردار نیستند.
پس شاید راه و روش دیگران در برنامه‌ریزی تحصیلی برای آنان کارآمدتر از شما باشد، از طرفی از کجا این را می دانید که آنها تجربیات شخصی خود را از آموخته ها و مشاوره تحصیلی که از مشاور خود دریافت کرده اند در اختیار شما نمی گذارند؟!
همین یک نکته کافی است که متوجه شوید مشاوران قصد کمک و راهنمایی شما را نه از زاویه دید خود بلکه متناسب با شرایط و توانایی شما رقم خواهند زد.
  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • مهدی افتاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی